Conditii de returnare produse
Vise-Placute.RO

  Puteti returna o comanda, indiferent de motivul dumneavoastra, doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de  la primirea comenzii.

Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de dumneavoastra conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o in momentul in care ati primit / platit (online) comanda.

Costul transportului, daca doriti sa faceti returul cu ajutorul nostru, este de 19lei si va fi scazut din suma deja achitata de dumneavoastra. Daca doriti sa trimiteti coletul prin alte firme de curierat, pe cont propriu, veti achita la curier costul transportului. ATENTIE daca folositi a doua metoda, de retur, veti face plata transportului in momentul in care predati coletul curierului respectiv.

( Ne puteti contacta telefonic pentru asistenta )

Banii vor fi returnati intr-un cont IBAN care sa fie pe acelasi nume ca si cel din comanda, in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi.

Pentru a returna o comanda, trebuie sa completati formularul de retur de mai jos.
Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Adresa de retur este : Str. Toporasi, Nr.68, Sector 5, Bucuresti, cod postal 050345.

( Ne puteti contacta telefonic pentru asistenta )

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta : modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, rupturi, lipsa componente, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj.
Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului.
Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 Dupa completarea formularului asteptati sa fiti contactat. Multumim!

Formular Retur Produse